neljapäev, 15. juuni 2017

Minu 600 ruutmeetrit

 
Mais panen tavaliselt vardad kõrvale ja tegelen oma aiaga.
Kevad algab mul  lillepeenarde rohimise, uute lillede istutamisega.
Ma olen kevadel alati õhinal , millal juba aeda saab.
See õhin läheb tavaliselt üle septembri lõpuks.
Mõned  juunikuu aiapildid, üksikud lilled juba õitsenud teised koguvad alles jõudu.
Räämas aed mis aed-päevaliiliate taga paistab läheb sel aastal vahetusse.
 
 
 


 '
Väike kiviktaimla.
 
Meie maja õue poolt, maja remont nii seest kui väljast on mehe kätetöö.
Mina tegelen käsitöö, kokkamise ja taimedega,  kaasa remondib, ehitab ja parandab.
Kõik uued lilled, taimed , põõsad pean üles märkima , pea ei ole ju prügikast, et kõik meeles seisaks.
Tavaliselt läheb mul juba järgmine kevad meeles mis kusagil kasvab.
OMA AIABLOGIS kirjutan aias müttamisest lähemalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kuusekirjaga ristimistekk

Haapsalu Räti raamatust Kuusekirjaga tekk. Lõngaks valisin pehme merino-kasmiiri-siidi segu 100gr/1400m. Teki mõõdud 120x120cm.