pühapäev, 4. märts 2012

Mystery shawl

Isetegija Sallimüsteeriumi projekt edukalt lõpuni viidud. Raverlys on alguskuupäevaks märgitud 28 jaanuar, sallile kulus siis 1 kuu.

Ma ei ole ennem sellsitest projektidest osa võtnud, kuid lõpptulemus (mustrit mõtlen siin) tuli imeilus. Minu esimene sellise kujuga sall, netis olen nende sallide mutsreid uurinud, kuid kõik tundusid nii suurte ettevõtmistena!
Minu sall mõõtudeks siis 200cm pikkusesse ja laiust on 90 cm, päris suur minu arvates, aga ma kudusin seda lõnga ka nõrgemalt kui tavaliselt.
Lõnga kulu umbes 50 gr Titan Wool Merinos Extra, helesinine. Lõng oli selline siidine , jooksis vahel varrastelt maha, venis ilusti ja jäi ka vormi hoidma. Koon sellest lõngast kindlasti veel mõne salli.

Kudusin 60 cm ringvarrastega nr 2,75, mina valisin kõige nupulisema variandi, kuna lõnga oli küllaldaselt.
Mõtlesin algul et teen salli endale, aga sai tiba suur ja ma vist ei suudaks sellist salli välja kanda (!)?
Tuleb endale uus kevadeks valmis meisterdada.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kuusekirjaga ristimistekk

Haapsalu Räti raamatust Kuusekirjaga tekk. Lõngaks valisin pehme merino-kasmiiri-siidi segu 100gr/1400m. Teki mõõdud 120x120cm.