pühapäev, 20. mai 2012

Lasteaed ja pildistamine



Poja lasteaias korraldati loterii, kaasa pidi võtma mõne eseme , mida endal enam vaja ei lähe. Mõtlesin, et ammu ei olegi mõnda amigurumit heegeldanud ning asi oli otsustatud.
Heegeldasin jänese mida olen korraa juba teinud - pojale ja õetütrele. Seekord võtsin puuvillase lõnga kahekordselt, tuli veist suurem. Kõrvadel ja käppadel vana vene lilleline puuvillkangas - osta.ee-st. Olen mõned korrad ostnud sealt ilusaid  puuvillaseid kangatükke lapitekkide jaoks.


Ei ole oma blogisse varem vist koogi-saiakeste pilte pannud üles - kui mulle meenub et tuleks pilti teha on nad juba otsas.
Sel nädalavahetusel kõpsetasin korpe- retsept Väikesest Saiaraamatust. Minu arvates väga kasulik ja asjalik raamat. Ma ei ole kokaraamatute ostja -kuna need jäävad alati mul kusagile riiulile seisma. Lia Virkuse Väikest Saiaraamatut olen aktiivselt kasutanud  -korbid, moskva saiad , võiroosid , kringlid , koogid.


Ma ei ole oma Etsy poe salli piltidega kunagi rahule jäänud - fotokas on ka selline nagu ta on.
Koht kus oma salle pildistada , selle üle olen kogu aeg pead murdnud, kord on valgust liiga vähe , või sein ei meeldi. Täna võtsin asja käsile ja pildistasin oma salle meie verandal , kus kohe algab remont kuid hetkel sain huvitavad vintage stiilis pildid (minu arvates vintage).
Sain isegi ploomilillast sallist õiget värvi pildid kätte. Tool piltidel on 60-ndatest - kolm sellist tooli saime majaga kaasa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kuusekirjaga ristimistekk

Haapsalu Räti raamatust Kuusekirjaga tekk. Lõngaks valisin pehme merino-kasmiiri-siidi segu 100gr/1400m. Teki mõõdud 120x120cm.